All Categories
Featured
Zeker omdat je op voorhand weet dat wát er ook uit moge komen, het nooit en te nimmer deze crisis zal oplossen. Daarvoor zit er te veel persoonlijk belang bij en is het clubje vermeende probleemoplossers veel te klein (uber taxi schiphol). Een Blonde Wesp die koste wat het kost mee wil praten, een immer lachende MP die als hoofd- en tevens dagtaak lijkt te hebben het boeltje bij elkaar te houden en een CDA wat, tja, wat zichzelf waarschijnlijk geen eer aan doet in de zin van menselijkheid
Na mijn bezoek aan de T-paal in Utrecht kan ik niet anders zeggen dat de dag verder zonnig verliep (taxi drachten). Ook de terugreis verliep weliswaar met vertragingen, maar zonder zorgen. Echter, om na een reisdag met de OV Chipkaart te achterhalen wát er precies is afgeschreven? Daarvoor toog ik de dag erop naar een oplaadpunt in Aalten
Om te constateren dat ik niets snapte van de telling. Na enig puzzel- bel- en mailwerk kan ik melden:– Dat een niet geactiveerde niet persoonlijke Vrolijke OV Chipkaart wél werkt bij Syntus– En niet bij de NS (hoe logisch?)– Niet geactiveerd wordt als je ‘m voor de eerste keer oplaad (hoe logisch?)– De kaart alleen de laatste 10 transacties onthoudt– Verkeerde transacties alleen vergoed worden als je ze op een print kunt aantonen en dus nog op je kaart staan– De print alleen in een T-automaat op een groot station gemaakt kan worden– Je dat binnen 14 dagen moet doen want dan verdwijnen je gegevens– De route om restitutie van foute bedragen te krijgen dermate ingewikkeld is dat je het wel uit je hoofd laat dat te doen - kosten taxi.– Dat ze dát dus goed voor elkaar hebben….– Ook deze helpdesks reuze vriendelijk zijn maar niets kunnen– Papieren tickets domweg goedkoper en veel makkelijker zijn En dat ik mijn niet persoonlijke Vrolijke OV Chipkaart opberg in een kastje
Een dagje uit met de trein, of de trein met mij, kan ook. Naar Scheveningen. Dat was zondag (hofstad taxi). ’s Ochtends welgemoed met mijn flink opgeladen Vrolijke OV Chipkaart naar het station. chauffeurskaart taxi. Waar de eerste de beste paal al tegensputterde, maar bij de tweede poging iets van 10 euro op het scherm meldde
Hetgeen uit- en inloggen betekende, wist ik - taxi boss codes. Uitloggen ging vlot, het inloggen door de drukte en de haast van de overstap niet. Oftewel: vergeten 😯 . Daar zat ik dus. In een rijdende trein. Zonder te betalen. Het volgende station, bedacht ik, zou uitkomst brengen. Dan zou ik als een haas naar zo’n paal rennen om alsnog in te loggen
De conducteur 8) riep niet ‘mevrouw, zorg nu eerst dat u uw zaakjes op orde hebt ‘, maar liet me gewoon weer instappen - de roo taxi. Om me te vertellen dat mijn niet persoonlijke Vrolijke OV Chipkaart kaart voor het eerste gebruik geactiveerd diende worden 😯 - goedkope taxi naar schiphol. Daarbij heeft de NS geen mogelijkheid meer om in de trein te betalen, dus mocht ik eerste klas gratis mee naar Utrecht, alwaar een bezoekje met mijn Vrolijke OV Chipkaart aan een Ticket – paal mij van overig ongemak zou verlossen
Wordt vervolgd…. Er is een tip die ik niemand wil onthouden. Het loont de moeite om te gaan shoppen voor NS kaartjes - taxi boss codes. Ik was dom en dacht dat de NS overal dezelfde tarieven zou berekenen. Dat is niet zo. Met een beetje geluk loop je tegen een rariteitenkabinet van prijzen aan
Als je met je Vrolijke OV Chipkaart reist betaal je het volle pond. Ook OV9292 geeft die prijs. Echter… - taxi madeira. De NS geeft op haar eigen site een lager bedrag. Niet als speciale prijs of aanbieding, nee, gewoon lager. En dan loont het om niet je Vrolijke OV Chipkaart te gaan gebruiken, maar om je kaartje via internet te bestellen
Een dagje Scheveningen is dan opeens 10 euro goedkoper! Een NS foutje?? 🙂 Wordt vervolgd… Welkom in de wereld van de digitale hulpverlening. Ik probeer m’n hele leven al, zo mogelijk, uit die wereld te blijven. taxi capelle. Uit de wereld van de antwoordapparaten, nummermenu’s en telefonistes die alleen verstand hebben van vriendelijk zijn, maar niet van waar je voor belt
Ik verkies ook mailcontact boven de telefonische helpdesk. Omdat ik het zowel voor de telefoniste als voor mezelf zielig vind in een onnozel gesprek te belanden, waar zowel zij als ik niets aan kan doen en wat geen enkel resultaat oplevert. Kortom, mail is the best - taxi steen. Tot …. KPN. Kort: ik heb een Internet, Plus, Bellen contract
Daar heeft de provider in 2010 e. taxi ijs. e.a (taxi gouda). aan gesleuteld plus de naam aangepast. En rekent al meer dan een jaar dat abonnement af. Gewoon omdat ik al een bedrag betaalde en het versleutelde abonnement-met-nieuwe-naam wel paste bij dat bedrag. Denk ik. En aangezien ik een gewoon burger ben, geloofde ik KPN dat ook de inhoud van het nieuwe abonnement bij mijn adres paste
Inhoud: een netjes “U kunt de boom in, wij wensen geen contact meer”. “Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals ik u reeds in mijn e-mail van 19 maart 2012 heb uitgelegd, kunnen wij niet overgaan tot het crediteren van deze kosten - taxi ommen. Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest
Overigens is met enig speurwerk zelfs de plaats van de PC te achterhalen. Goed. De Pvd, A heeft een nieuwe lijsttrekker - taxi gennep. Da’s mooi. taxi connexxion. En die wil heel voortvarend de huidige regering aanvallen en zorgen dat deze z. s.m. opstapt. Dat is de hoofdboodschap. Als bijlage worden enige punten genoemd waarom
Latest Posts
Taxi Eemshaven
Air Jordan 1 Mid Taxi
Taxi Valys